Διατροφή

Ποιες τροφές ενισχύουν τη σεξουαλική απόδοση;

src essentiallyhealthyfood
Είναι γεγονός, πως η πρόσληψη τροφής είναι απαραίτητη διαδικασία για τη λειτουργία του οργανισμού, όπως επίσης είναι γεγονός πως η «σωστή» ή η «λάθος» διατροφή είναι ικανή να επηρεάσει τη γενικότερη λειτουργία του οργανισμού μας, μέρος της οποίας είναι και η σεξουαλική λειτουργία. Η διατροφική αξία έγκειται στην πρόσληψη όλων των ομάδων τροφών που περιέχουν θρεπτικά συστατικά (υδατάνθρακες, λίπη, πρωτεΐνες, ιχνοστοιχεία, μέταλλά, βιταμίνες, νερό) απαραίτητα για την επιβίωση, την παραγωγή ενέργειας, την ομαλή ανάπτυξη και λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού. Η υγιεινή διατροφή σε συνδυασμό με ήπια σωματική άσκηση έχει ευφορική δράση, προσφέρει αίσθημα ευεξίας, γεγονός που επιδρά θετικά τόσο στην επιθυμία, όσο και στη σεξουαλική λειτουργία.

Παράλληλα, μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή συντελεί στη διατήρηση του σωστού κατά περίπτωση σωματικού βάρους. Εξάλλου, η διατήρηση του σωστού σωματικού βάρους αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση τόσο για την γενικότερη υγεία του οργανισμού όσο και για μια καλή σεξουαλική ζωή, καθώς έρευνες έχουν δείξει ότι τα παχύσαρκα άτομα είναι πιο πιθανό να αναφέρουν την ύπαρξη σεξουαλικών προβλημάτων σε σχέση με άτομα που δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα παχυσαρκίας ή αρκετών παραπανίσιων κιλών.

Η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε φώσφορο και ψευδάργυρο σχετίζεται θετικά με τη σεξουαλική επιθυμία, όσο και με την καλή σεξουαλική λειτουργία. Αντίθετα, οι τροφές που είναι πλούσιες σε λίπη έχουν ενοχοποιηθεί σε κάποιο βαθμό για την εμφάνιση σεξουαλικών δυσλειτουργιών, όπως στυτικών διαταραχών, καθώς είναι ικανές να προκαλέσουν αγγειακά προβλήματα. Σε γενικές γραμμές, η Μεσογειακή διατροφή, που περιλαμβάνει την κατανάλωση γευμάτων πλούσια σε ελαιόλαδο, λαχανικά, φρούτα, όσπρια, ψάρια και δημητριακά και την κατανάλωση σε μικρότερες ποσότητες από γαλακτοκομικά προϊόντα και ζωικά λίπη συντελεί στη διατήρηση της ευεξίας του οργανισμού μας και κατά συνέπεια στην προάσπιση της καλής σεξουαλικής μας λειτουργίας.

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ