Αισθητική

Όμορφα και γερά νύχια

src base Q

Τα όμορφα και γερά νύχια πέρα από τη γοητεία που προσδίδουν στη γυναίκα, είναι πάνω από όλα η βασική απαίτηση της καθημερινής υγιεινής.

Απλές καθημερινές συνήθειες μπορούν να προστατέψουν τα νύχια μας, όπως:

1. Χρησιμοποιείται πλαστικά γάντια όταν ασχολείστε με τις δουλειές του σπιτιού ή του κήπου. Πέρα από τους μικροτραυματισμούς, τα απορρυπαντικά είναι ένας μεγάλος εχθρός.

2. Διατηρείτε τα νύχια σας σε ένα μέσο μήκος, για να μην σπάνε εύκολα.

3. Αποφύγετε τις μεταλλικές λίμες και προτιμήστε χάρτινες. Λιμάρετε μόνο προς μία κατεύθυνση, από τις άκρες προς το κέντρο και προσοχή οι γωνίες να είναι στρογγυλεμένες.

4. Προτιμήστε διαλυτικά βερνικιών χωρίς ασετόν αλλά με λάδι, για να αποφύγετε τη φθορά της επιφάνειας των νυχιών.

5. Κρατήστε βαμμένα τα νύχια σας μόνο 4-5 ημέρες την εβδομάδα, γιατί τα βερνίκια αλλοιώνουν τη σύστασή τους. Αν προτιμάτε τα έντονα χρώματα περάστε πρώτα μία στρώση διάφανης βάσης, ώστε να μη λεκιάσουν.

6. Μη χρησιμοποιείτε νυχοκόπτη ή ψαλίδι για να διώξετε τα πετσάκια, γιατί έτσι προκαλείτε τραυματισμούς που αποτελούν μελλοντικές εστίες μόλυνσης.

7. Γυαλίστε τα νύχια σας με τη λίμα γυαλίσματος, για να τονίσετε την κυκλοφορία του αίματος στη βάση τους.

8. Μην ξεχνάτε να ενυδατώνετε τα χέρια σας. Για καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποιείστε μια πλούσια ενυδατική κρέμα ή βαζελίνη πριν τον ύπνο και φορέστε ένα ζευγάρι βαμβακερά γάντια. Την επόμενη μέρα τα χέρια σας θα είναι απαλά και τα νύχια ακόμη πιο δυνατά.

9. Χρησιμοποιείστε σκληρυντικό και προστατευτικό βερνικιού ακόμα και αν δεν πρόκειται να βάψετε τα νύχια σας.

10. Αν έχετε παρανυχίδες, βυθίστε τα δάχτυλά σας για 10-15 λεπτά την ημέρα σε ένα μπολ με ζεστό νερό και αιθέρια έλαια.
  
Πολλές φορές για τα εύθραυστα νύχια φταίει η κακή διατροφή. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Α (καρότα, κολοκύθια, αυγό, συκώτι, παντζάρια ή βερίκοκα) και σε ψευδάργυρο (γαλοπούλα, ανάλατοι ξηροί καρποί, όσπρια, θαλασσινά κ.α.) είναι η καταλληλότερη επιλογή στη διατροφή σας. 

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ