src sciencedaily Διατροφή
Διατροφή
Διατροφή και Καρδιαγγειακά Νοσήματα

Η επιστημονική έρευνα έχει αποδείξει ότι πολλά από τα νοσήματα στα οποία αποδίδεται το μεγαλύτερο νοσολογικό φορτίο, συνδέονται με τη σύγχρονη διατροφή. Η συσχέτιση αυτή έχει φέρει τη διατροφή στο άμεσο ενδιαφέρον.

Dinner Διατροφή
Διατροφή
Αδηφάγος ή λαίμαργος;

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ αδηφαγίας και λαιμαργίας; Ποιος ενδιαφέρεται για την ποιότητα και ποιος για την ποσότητα; Ποιες μπορεί να είναι οι αιτίες; Όλοι μας γνωρίζουμε περιστατικά αδηφαγίας που συχνά συγχέονται με τη λαιμαργία και αδηφάγος θεωρείται ο λαίμαργος.

src localeating Διατροφή
Διατροφή
Αχλάδια, πορτοκάλια, κάστανα, ρόδι ... είναι η εποχή τους

Είναι εύστοχη η παρατήρηση του ποιητή πως πρέπει να παίρνουμε από κάθε εποχή τα καλύτερα που μπορεί να μας δώσει σαν τη μέλισσα που κάνει τη βόλτα της στα άνθη, λαμβάνοντας πάντα τα καλύτερα. Το χειμώνα η φύση μας δίνει πολλούς δυναμωτικούς καρπούς και πλούσιους σε ευεργετικά συστατικά.

src worldpress Διατροφή
Διατροφή
Ντομάτα, ένας πολύτιμος σύμμαχος Υγείας

Η ντομάτα είναι ένα λαχανικό πλούσιο σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Ανήκει στην οικογένεια των σολανωδών και προέρχεται από το Περού της Λατινικής Αμερικής. Ουσιαστικά οι ευρωπαίοι γνώρισαν τη ντομάτα το 1544 μ.Χ., όταν ο Χριστόφορος Κολόμβος έφερε στη γηραιά Ήπειρο τους πρώτους σπόρους.

src neolaia Διατροφή
Διατροφή
Tι πρέπει να προσέξετε εάν έχετε αυξημένα τριγλυκερίδια

Η υπερτριγλυκεριδαιμία, η ύπαρξη δηλαδή αυξημένων επιπέδων τριγλυκεριδίων στο αίμα, αποτελεί μια συχνή λιπιδαιμική διαταραχή, ενώ παράλληλα συγκαταλέγεται στους βασικούς παράγοντες κινδύνου για την εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων.

src twidaily Διατροφή
Διατροφή
Πορτοκάλια και μήλα, ότι καλύτερο μας δίνει η φύση

Το πορτοκάλι είναι φρούτο που καρπίζει από το δέντρο πορτοκαλιά. Το σχήμα του είναι σφαιρικό, η φλούδα του παχιά ή λεπτή ανάλογα με την ποικιλία και η σάρκα του έχει χρώμα πορτοκαλί ή κόκκινο. Η εξωτερική επιφάνεια είναι ανώμαλη και φέρει μικρά αδενώδη στίγματα.

Ακατάλληλα προϊόντα Διατροφή
Διατροφή
Απλά πράγματα που μπορώ να κάνω για τη διατροφή μου

Μπορείτε να τρώτε αρκετά, φτάνει να φροντίζετε να είναι υδατάνθρακες βραδείας καύσης, που εξισορροπούνται με πρωτείνες και λίγα ακόρεστα λίπη. Προσπαθήστε να αποφύγετε τα πολύ μεγάλα γεύματα. Καλύτερα να φάτε άλλο ένα γεύμα λίγο αργότερα.

src pamshealthydiet Διατροφή
Διατροφή
9 λόγοι για να μη χάσετε 9 κιλά σε 9 ημέρες ...

Η κληρονομικότητα ευθύνεται κατά 30% περίπου για την παχυσαρκία. Οι αυξομειώσεις του βάρους, το λεγόμενο φαινόμενο γιο-γιο, είναι επικίνδυνες για την υγεία. Το γιο-γιο έχει αποδειχτεί ότι συνοδεύεται από κάψιμο των μυών και επανάκτηση του βάρους.