Nutrition Διατροφή
Διατροφή
Σωστοί και λανθασμένοι συνδυασμοί τροφών

Η άποψη πως ορισμένοι συνδυασμοί τροφών κάνουν ευκολότερη την απώλεια βάρους αμφισβητείται. Η ποσότητα των τροφών είναι η βασική παράμετρος που οδηγεί στη μείωση των κιλών. Πως τροφές που καταναλώνονται μαζί βοηθούν;

src erowit Διατροφή
Διατροφή
Οι τροφές που βοηθούν τη σεροτονίνη

Τα συναισθήματά μας επηρεάζονται ή ακόμα και καθορίζονται από χημικές ουσίες. Η ενεργοποίηση, η έκκριση ή η αναστολή της δράσης των ουσιών αυτών ρυθμίζει ένα βιοχημικό μονοπάτι στο νευρικό μας σύστημα και μας δημιουργεί το άλφα ή το βήτα συναίσθημα.

src overclockers Διατροφή
Διατροφή
Τι είναι οι πρωτείνες;

Οι πρωτείνες αποτελούν τα πιο διαδεδομένα και πολυδιάστατα τόσο στη μορφή όσο και στη λειτουργία τους μακρομόρια. Ακόμη και σε ένα απλό κύτταρο των βακτηρίων εντοπίζονται εκατοντάδες διαφορετικές πρωτείνες που κάθε μια εξ αυτών έχει ιδιαίτερο ρόλο. Οι πρωτείνες αποτελούν είτε το δομικό συστατικό του κυττάρου.

src italyinsf Διατροφή
Διατροφή
Φάρμακο το κόκκινο κρασί στην πρόληψη του καρκίνου

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση κόκκινου κρασιού και όχι λευκού, έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην πρόληψη του καρκίνου του πνεύμονα, ιδίως σε καπνιστές και πρώην καπνιστές. Τα συστατικά του κόκκινου κρασιού είναι τα μυστικά του κόκκινου κρασιού που έχουν ευεργετικές δράσεις για την υγεία μας.

src EE Διατροφή
Διατροφή
Νερό: απαραίτητο για την ύπαρξή μας

Μόνο όποιος έχει ζήσει τη δίψα μπορεί να έχει μία υποψία της ανάγκης που έχει ο οργανισμός για νερό. Αν χάσουμε το 10% νερού του οργανισμού μας, χάνουμε μαζί και την ικανότητα της σωματικής δραστηριότητας.

src essentiallyhealthyfood Διατροφή
Διατροφή
Μεσογειακή διατροφή κατά του καρκίνου του δέρματος

Στα συμπεράσματα έρευνας, σύμφωνα με την οποία η μεσογειακή διατροφή φαίνεται ότι συμβάλλει καθοριστικά στον περιορισμό της εμφάνισης του επιθετικού καρκίνου του δέρματος, αναφέρεται η βρετανική εφημερίδα Daily Mail.

src mit Διατροφή
Διατροφή
Τα φρούτα μειώνουν έως 40% τον καρδιαγγειακό κίνδυνο

Η καθημερινή κατανάλωση φρούτων μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιαγγειακού νοσήματος έως 40%, σύμφωνα με μια νέα επιστημονική έρευνα. Όσο περισσότερα φρούτα τρώνε καθημερινά οι άνθρωποι, τόσο ο καρδιαγγειακός κίνδυνος μειώνεται

src smokyhillbisonco Διατροφή
Διατροφή
Το καλοψημένο κρέας αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου

Η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας κρέατος, ειδικά αν αυτό είναι καλοψημένο, αυξάνει τον κίνδυνο για εμφάνιση καρκίνου. Το τηγάνισμα, το ψήσιμο και το μπάρμπεκιου μέχρι το κρέας να καρβουνιάσει, μπορεί να δημιουργήσουν χημικές ουσίες που προκαλούν καρκίνο.