Ακατάλληλα προϊόντα Διατροφή
Διατροφή
Απλά πράγματα που μπορώ να κάνω για τη διατροφή μου

Μπορείτε να τρώτε αρκετά, φτάνει να φροντίζετε να είναι υδατάνθρακες βραδείας καύσης, που εξισορροπούνται με πρωτείνες και λίγα ακόρεστα λίπη. Προσπαθήστε να αποφύγετε τα πολύ μεγάλα γεύματα. Καλύτερα να φάτε άλλο ένα γεύμα λίγο αργότερα.

src pamshealthydiet Διατροφή
Διατροφή
9 λόγοι για να μη χάσετε 9 κιλά σε 9 ημέρες ...

Η κληρονομικότητα ευθύνεται κατά 30% περίπου για την παχυσαρκία. Οι αυξομειώσεις του βάρους, το λεγόμενο φαινόμενο γιο-γιο, είναι επικίνδυνες για την υγεία. Το γιο-γιο έχει αποδειχτεί ότι συνοδεύεται από κάψιμο των μυών και επανάκτηση του βάρους.

Nutrition Διατροφή
Διατροφή
Σωστοί και λανθασμένοι συνδυασμοί τροφών

Η άποψη πως ορισμένοι συνδυασμοί τροφών κάνουν ευκολότερη την απώλεια βάρους αμφισβητείται. Η ποσότητα των τροφών είναι η βασική παράμετρος που οδηγεί στη μείωση των κιλών. Πως τροφές που καταναλώνονται μαζί βοηθούν;

src EE Διατροφή
Διατροφή
Νερό: απαραίτητο για την ύπαρξή μας

Μόνο όποιος έχει ζήσει τη δίψα μπορεί να έχει μία υποψία της ανάγκης που έχει ο οργανισμός για νερό. Αν χάσουμε το 10% νερού του οργανισμού μας, χάνουμε μαζί και την ικανότητα της σωματικής δραστηριότητας.

src essentiallyhealthyfood Διατροφή
Διατροφή
Μεσογειακή διατροφή κατά του καρκίνου του δέρματος

Στα συμπεράσματα έρευνας, σύμφωνα με την οποία η μεσογειακή διατροφή φαίνεται ότι συμβάλλει καθοριστικά στον περιορισμό της εμφάνισης του επιθετικού καρκίνου του δέρματος, αναφέρεται η βρετανική εφημερίδα Daily Mail.

src mit Διατροφή
Διατροφή
Τα φρούτα μειώνουν έως 40% τον καρδιαγγειακό κίνδυνο

Η καθημερινή κατανάλωση φρούτων μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιαγγειακού νοσήματος έως 40%, σύμφωνα με μια νέα επιστημονική έρευνα. Όσο περισσότερα φρούτα τρώνε καθημερινά οι άνθρωποι, τόσο ο καρδιαγγειακός κίνδυνος μειώνεται

src smokyhillbisonco Διατροφή
Διατροφή
Το καλοψημένο κρέας αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου

Η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας κρέατος, ειδικά αν αυτό είναι καλοψημένο, αυξάνει τον κίνδυνο για εμφάνιση καρκίνου. Το τηγάνισμα, το ψήσιμο και το μπάρμπεκιου μέχρι το κρέας να καρβουνιάσει, μπορεί να δημιουργήσουν χημικές ουσίες που προκαλούν καρκίνο.

src wordpress Διατροφή
Διατροφή
Η ζάχαρη δεν αγαπά την καρδιά με βάση νέα μελέτη

Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων κατεργασμένων ή έτοιμων τροφίμων τα οποία περιέχουν ζάχαρη συνδέεται με χαμηλότερα επίπεδα της καλής χοληστερίνης HDL-C, καθώς και υψηλότερα επίπεδα τριγλυκεριδίων, που αποτελούν παράγοντες κινδύνου.