src fourstates Διατροφή
Διατροφή
Σύστημα προειδοποίησης επικίνδυνων τροφών

Τι είναι χειρότερο από το να βρεις ένα σκουλήκι στο μήλο σου; Να βρεις μισό σκουλήκι. Ενώ η παρουσία ενός σκουληκιού στο φρούτο θεωρείται κάτι φυσικό και μπορεί να είναι ένδειξη βιολογικής προέλευσης, άλλα είδη μόλυνσης των τροφίμων μπορεί να είναι επικίνδυνα.

src mii Διατροφή
Διατροφή
Αλάτι ή μαγειρικό άλας, πόσο καλά το γνωρίζουμε;

Κυρίως αποτελείται από χλωριούχο νάτριο και είναι βασικό συστατικό της ανθρώπινης διατροφής. Με αυτό αλατίζουμε τα τρόφιμα και παρασκευάζουμε τα αλίπαστα. Το αλάτι είναι πολύ διαδεδομένο στη φύση. Βρίσκεται διαλυμένο στο νερό της θάλασσας και στο νερό ορισμένων λιμνών.

Ακατάλληλα προϊόντα Διατροφή
Διατροφή
Παχυσαρκία, 10 λόγοι για να την αποφύγετε

Η παχυσαρκία είναι η συχνότερη διατροφική διαταραχή με κύρια αιτία τη λήψη τροφής σε ποσότητα μεγαλύτερη από όσο επιβάλλουν οι ανάγκες και η φυσική δραστηριότητα. Ο ορισμός της παχυσαρκίας γίνεται με το δείκτη μάζας σώματος.

src telegraph Διατροφή
Διατροφή
Γέννα και σύντροφος ... παχαίνουν τις γυναίκες

Είναι γνωστό ότι οι γυναίκες συνήθως βάζουν κιλά μετά τη γέννα του παιδιού τους, όμως μια νέα μεγάλη αυστραλιανή έρευνα δείχνει ότι όσες γυναίκες δεν έχουν παιδιά, αλλά ζουν με έναν σύντροφο, παχαίνουν περισσότερο σε σχέση με όσες δεν έχουν μόνιμη σχέση ή δεν είναι παντρεμένες.

src sciencedaily Διατροφή
Διατροφή
Ισορροπημένη και πλήρης διατροφή για γερά οστά

Το απολύτως απαραίτητο συστατικό στην τροφή μας για τη δημιουργία γερών οστών αναμφίβολα είναι το ασβέστιο, καθώς συντελεί στη δημιουργία νέων οστεοκυττάρων. Στα οστά αποθηκεύεται περισσότερο από το 99% του ασβεστίου που υπάρχει στο σώμα μας.

src mit Διατροφή
Διατροφή
Μπορώ να ελέγξω τα προϊόντα που καταναλώνω;

Είναι δικαίωμα του καταναλωτή να γνωρίζει τί καταναλώνει. Όλα αυτά που τρώμε ή πίνουμε καθημερινά μπορεί να είναι καταστροφικά για την υγεία μας. Οφείλουμε να ξέρουμε τι δίνουμε στην οικογένειά μας ειδικά τώρα που η αγορά έχει κατακλυστεί από κάθε είδους προϊόντα.

src telegraph Διατροφή
Διατροφή
Οι ξηροί καρποί μειώνουν τη χοληστερίνη

Η κατανάλωση ξηρών καρπών βοηθά στη μείωση του επιπέδου της χοληστερίνης, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που κατέληξε στο συμπέρασμα ότι αν κανείς τρώει καθημερινά κατά μέσο όρο 67 γραμμάρια ξηρών καρπών τότε η ολική χοληστερίνη του μειώνεται κατά 5,1%.

src wordpress Διατροφή
Διατροφή
Διαστάσεις επιδημίας παίρνει η παχυσαρκία

Διαστάσεις εξελισσόμενης επιδημίας παίρνει η παχυσαρκία στη χώρα μας, ενώ τα φάρμακα που κυκλοφορούν για την αντιμετώπισή της δεν θα προσφέρουν τη μαγική λύση στο πρόβλημα εάν δεν συνοδεύονται από την κατάλληλη υγιεινή διατροφή και άσκηση. Τα υψηλά ποσοστό παχυσαρκίας ενοχοποιούνται για την εμφάνιση από την παιδική ηλικία χρόνιων και σοβαρών νοσημάτων.